10 Įdomių Didžiųjų Kompanijų Sėkmės Istorijų

10 Įdomių Didžiųjų Kompanijų Sėkmės Istorijų„Diko“ sportinių prekių parduotuvė demonstravo 2D kodą futbolo rungtynių metu ant Jumbo Tron‘o aprangos. Sirgaliai fotografavo dvimatį kodą, nes jis suteikė galimybę jiems prisijungti prie internetinio puslapio, kuriame galėjo gauti nuolaidų įsigydami prekes.

  • „McDonald“ naudoja dvimačius kodus ant pakuočių Japonijoje. Šių kodų pagalba vartotojai gali perskaityti informaciją apie produktų maistingumą, peržiūrėti kalorijų, riebalų ir angliavandenių kiekį valgomame maiste.

Prieš keletą metų, garsusis drabužių dizaineris Ralph Lauren pradėjo naudoti dvimačius kodus ant spausdintų reklamų, vokų ir parduotuvėse. Dvimatis kodas suteikia vartotojams galimybę bendradarbiauti su stilistais, įsigyti produktų iš vienetinių kolekcijų, taip pat suteikia prieigą prie išskirtinio turinio vaizdo klipų.

Filmo „Indiana Džonsas ir Krištolinė Kaukė“ plakatai buvo išspausdinti su 2D kodais, kurie suteikė filmo gerbėjams galimybę peržiūrėti filmų anonsus. Filmo gerbėjai taip pat gavo nuolaidų kuponus su dvimačiais kodais pirkiniams su nuolaida įsigyti.

Pepsi išspausdino 2D kodus ant butelių, kurie nukreipė vartotojus į tikslinį internetinį puslapį, suteikdami teisę peržiūrėti jo turinį.

Serialas CSI ne per seniausiai panaudojo dvimačius kodus siužeto kūrimui vienoje iš televizijos serijų.

Google kompanija naudoja dvimačius kodus, norėdama pabrėžti „mėgstamiausias vietas“ paieškos rezultatuose.

Editor Online išleido knygą, kurioje turinys yra tik dvimačiai kodai (be jokio teksto). Juos atkodavus atsiskleidžia knygos turinys apie meilę ir neapykantą.

Kompanija „Audi“ sukūrė vaizdo reklamą, kurioje buvo milžiniškas 2D kodas, susidedantis iš žmonių laikančių baltus ir juodus kvadratus.

„Lego“ sukūrė reklamą, kurioje dvimatis kodas buvo sudėliotas iš Lego kubelių.

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų