Papildyta Realybė Didina Pardavimų Apimtis

Papildyta Realybė Didina Pardavimų ApimtisPapildyta realybė Lietuvoje dar nėra itin gerai žinoma, tačiau ne mažai mums puikiai žinomų užsienio kompanijų, tokių kaip „Kia Motors“, „Nestle“, „BMW“ jau pasinaudojo papildytos realybės teikiamomis galimybėmis, tikėdamos, kad ši naujovė padės pritraukti daugiau potencialių pirkėjų nei šiuo metu itin populiarūs socialiniai tinklapiai „Facebook“ ar „Twitter“. Papildyta realybė turi didžiulį potencialą vartotojų rinkoje, nes yra naujovė, sąlyginai kainuojanti ne daug ir sukurianti neabejotiną pridėtinę vertę.

Keletas sėkmingų pavyzdžių

Kompanija „Wise foods“ ketindama pateikti savo produktus „Cheez Doodle“ į jaunimo ir paauglių rinką, pasinaudojo papildomos realybės teikiamomis galimybėmis ir jaunajai auditorijai pasiūlė animuotą alternatyvaus roko grupę „Cheez Dudes“:

Vartotojui suteikiama galimybė sukurti vaizdo klipą su animuotu personažu realioje ar pasirinktoje aplinkoje. Vartotojui, kurio klipas tapo populiariausias, laukė nerealus prizas – pilnai įrengtas ir muzikinėms repeticijoms įrengtas garažas ir brangi elektrinė gitara. Kompanijos komercijos vadovas Kevin Foltz džiaugėsi tokiu pasirinkimu ir kampanijos sėkme.

2010 m. Kia Motors naujo automobilio SOUL“ įvedimui į rinką taip pat išnaudojo papildytos realybės ir socialinių tinklų teikiamas galimybes. Kampanija sukūrė žaidimą ir išplatino jį Facebook socialiniame tinkle. Žaidėjas, atsisėdęs prieš kamerą, valdo virtualų žaidimo herojų žiurkėną, bandantį įsėsti į Kia SOUL automobilį. Virtualus magnetas, esantis ant žaidėjo galvos valdo žiurkėno judesius. Neabejotinai tai skamba keistai, bet vizualiai tai atrodo labai smagiai:

BMW automobilių gamintojas sukūrė 3D pagalbininką automobilių mechanikui. Naudodamas papildytos realybės akinius, mechanikas gauna 3D informaciją apie jo atliekamus darbus. Pavyzdžiui, mechanikas tvarko automobilio variklį. Jam pateikiama vizuali informacija apie reikalingus įrankius ir garsinę instrukciją, kaip reikia taisyti esamą gedimą:

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų