Didžiųjų PR Rinkodaros Prekės Ženklų Kova: „Nike“, „Ray-Ban“ Ir Kiti

2010/11/24 | Patalpino: admin | Kategorijos: 2D Kodai, Papildyta Realybė, Pardavimai ir Marketingas, Pramogų pasaulis

Didžiųjų PR Rinkodaros Prekės Ženklų Kova: „Nike“, „Ray-Ban“ Ir KitiAugant papildytos realybės (PR) galimybėms ir didėjant jų populiariumui sunku konkuruoti su didžiaisiais pasaulinio garso prekės ženklais, kurie naudoja ir taiko šią technologiją savo produktams. Kaip jau minėjau anksčiau, didieji prekės ženklai naudojantis PR savo produktams populiarinti yra vieni iš pirmtakų, kurie įžvelgė potencialą šioje inovatyvioje technologijoje.  Kelios didžiausios pasaulio kompanijos spėjo įšokti į PR galimybių suteikiamą traukinį. Čia pateiksiu kelias naujausias jų veiklas.

Ray-Ban papildytos realybės kampanija

Akinių gamintojai Ray-Ban jau kurį laiką taiko PR savo veikloje. Iš pradžių kompanija naudojo papildytos realybės technologiją pritaikant ją internetinėms kameroms. Vartotojas gali pasimatuoti Ray-Ban akinius neišeidamas iš namų, o tiesiog sedėdamas priešais savo kompiuterį. Visai neseniai, Ray-Ban su PR technologijos taikytojais ir plėtotojais Total Immersion pristatė naują interaktyvaus marketingo būdą, perkeliant vartotojo pojūčius į dar aukštesnį lygį ir savo naujojoje „Rare Finds“ campaign. Vartotojui prieš savo kamerą laikant spausdintą „Rare Finds“ brošiūrą atsidarius Ray-Ban internetinį portalą vartotojai gali dalyvauti 3D pramogose. Tik su šia brošiūra yra atidaromas šis specialus portale talpinamas turinys. Šios pramogos, tai naujausi interviu su muzikantais ir kita nematyta koncertų medžiaga. Beje, žiūrint galima laimėti prizus ir atrakinti kitus nematytus video. Ray-Ban vieni iš pirmųjų įžvelgė potencialą PR ir sėkmingai ją taiko savo veikloje.

Virtualūs persirengimo kambariai Hearst ir JCPenny kompanijose

Kaip minėjau prieš tai, interaktyvus dalyvavimas per internetinę kamerą taikant PR technologijas yra populiarus būdas pritraukti ir sudominti vartotojus. Daugiau nei prieš metus Zugara pristatė virtualų apsipirkinėjimą, kuris leidžia ieškoti pirkinių internetiniame puslapyje bei juos matuotis interaktyviai dalyvaujant bei valdant sistemą tiesiog ranka. Panašią interaktyvaus apsipirkinėjimo koncepciją taiko ir leidykla „Hearst“ bei aprangos parduotuvė „JCPenny“. Tai klientui suteikia galimybę kurti savo stilių virtualiame pasaulyje ir juo dalintis su savo draugais. To puikus pavyzdys išnaudojant PR galimybes yra internetinis žurnalo „Seventeen“  puslapis , kuris priklauso leidybos įmonei „Hearst“

Technologija sukurta „Metaio“, kurie dirba su leidėjais, kad adaptuotų mobiliuosiuose telefonuose jau veikiančias PR funkcijas ir jas pritaikytų spaudai bei žurnalams. „Hearst“ ir „JCPenny“ sėkmingai taikantys PR savo veikloje kuria ir naujus projektus, kuriuos žada pristatyti netolimoje ateityje.

Nike’s PR Slot Machine

Sportinių rūbų gigantė „Nike“ kompanija taikė PR technologijas, tačiau jie sunkiai konkuravo su „Adidas“, kurie pirmieji pradėjo sėkmingai naudoti PR savo veikloje. Tačiau daugiau nedelsdami „Nike“ pristatė 6.0 bėgimo batelį Huntington‘o paplūdimio baglentininkų atidaryme su virtualia valdymo koncepcija. Pasinaudodama PR technologija „Nike“ pristatė virtualų bėgimo batelį.

Tai ne tik pristatė „Nike“ gaminį, bet ir populiarinio PR technologijas didžiulei auditorijai žmonių, kuri buvo susirinkusi į banglentininkų varžybas. Tai viena didžiausių tokio tipo varžybų, kurias stebi daugiau nei 400 tūkstančių žmonių ir devynias dienas vykstančias varžybas tiesiogiai transliuoja per televiziją. Tai padeda PR pasiekti vis daugiau žmonių ir leidžia jiems pamatyti šios technologijos galimybes bei pritaikymą praktikoje.

Su kiekviena diena prie sąrašo kompanijų, taikančių PR savo veikloje, prisijungia vis daugiau įmonių, kurios mato savo konkurentų sėkmingą veiklą bei nori ją taip pat sėkmingai pritaikyti sau.

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų