Papildyta Realybė Ir Virtualus Nekilnojamasis Turtas

Susijungiant realiam ir virtualiam pasauliams

Nuo vietos priklausančios papildytos realybės technologijos reikalauja, jog vartotojas būtų tam tikroje vietoje, kad galėtų interaktyviai dalyvauti procese. Turint minimalias programavimo žinias beveik bet kas gali sukurti virtualų turinį ir patalpinti jį bet kurioje realioje vietoje, kaip kad prestižiškiausiose miesto gatvėse. Prancūzų aprangos įmonė „Hostage Wear“ atidarė per dvidešimt parduotuvių tokiose vietose, kaip Piccadilly Circus aikštė, Venice Beach ar Madison Square Park.

Virtualus nekilnojamas turtas

Augant papildytos realybės populiarimui ir paklausai iškyla klausimai ar mes galime panaudoti šią technologiją smulkiajam verslui pritaikant tai tose pačiose vietose, kaip garsiausios pasaulio gatvės? Ar tai gali būti pavadinta nekilnojamu turtu tiesiog sujungiant realų ir virtualų pasaulius PR pagalba?

„Aš su nekantrumu laukiu tokių pokyčių“ sako Maarten Len-Fitzgerald, „Layer“ įkurėjas, kuri yra viena didžiausių PR technologijų plėtotojų. Jei taip atsitiks, tai reikštų, jog virtuali erdvė įgautų materialią vertę, kaip kad neklinojamas turtas. Šiuo metu „Layar“ turi daugiau nei vieną milijoną aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Su daugiau nei 3000 įmonės darbuotojų norimas rezultatas gali būti pasiektas labai greitai.

Tai vis dėl to ar gali tam tikra virtuali vieta būti parduota už nustatytą rinkos kainą? Lens‘o Fitzgearld‘o teigimu kol kas ne. Jis sako, jog virtualių programų susietų su ta pačia lokacija gali būti begalė ir viena realaus pasaulio vieta gali atspindėti neapčiuopiamą skaičių virtualios lokacijos projekcijų. Tačiau, jis pažymi, jog PR, kaip reklamos forma gali būti parduota už tam tikrą sumą tam tikroje, realioje vietoje.

Pradėkite šiandien

„Layer“ įkūrėjas pabrėžia PR svarbą ateityje ir sako, jog pradėjus plėtoti PR technologijas savo versle duos pozityvų rezultatą ateityje. Įmonės turėtų pradėti plėtoti savo veiklą papildytos realybės pagalba jei nenori prarasti klientų ir pralaimėti konkurencinėje kovoje prieš varžovus, kurie tai jau daro arba rengia strateginius planus.

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų