Papildytos Realybės Tendencijos

Papildytos Realybės TendencijosSu teiginiu, jog mobilioji  papildoma realybė (PR) turės didžiausią įtaką PR srityje per artimiausius 5 – 10 metų sutinka kiekvienas PR bendruomenės narys. Tikėtina, kad reklamos ir marketingo kampanijų pagrindu bus kuriamos programos, skirtos mobiliesiems telefonams, kurios darys įtaką integruotų ir pažangių PR technologijų vystimuisi.

Šios programos sugebės sąveikauti ir atgaivinti bet kokį atspausdintą PR kodą, suteikti dvigubą prasmę, reikšmę ar informaciją prekės ženklo reklamoje (pvz. Roddy Piper‘s akiniai John‘o Carpenter‘o They Live) bei transformuoti reklamas pagal buvimo vietą pritaikant jas kiekvienam vartotojui atskirai.

Nors mobilioji PR yra pakankamai išvystyta, jog greitai taptų galinga reklamos forma,  ji vistiek nėra pilnai paruošta pirmajam laikotarpiui. Ribotos išmaniųjų telefonų techninės įrangos galimybės ir nepakankamas technologijų pažangumas trukdo naudoti „tikras“ PR programas, tačiau nuo tikslios vietos nepriklausomos programos keičia suvokimą apie žaidimus ir programas naudojamas mobiliose telefonuose. Laimei, yra kiti reklamos ir marketingo kanalai, bet ne dažnai apie juos diskutuojama, o tai gali labai paveikti prekės ženklo galimybes išsiskirti naudojant naujoviškas ir pažangias PR technologijas. Pristatysiu kelias šios inovatyvios idėjos panaudojimo galimybes ir pavyzdžius, kurie galėtų būti pritaikomi mūsų kasdienybėje.

Pirkimo skatinimas: tai gali būti naudingiausias kanalas PR, kadangi tinkamai suplanuota ir vykdoma PR iniciatyva per keletą sekundžių gali sukelti vartotojui tam tikras emocijas ir jis bus suinteresuotas įsigyti prekę.
Man asmeniškai labiausiai patinka Lego PR „kioskas“, sukurtas  Metaio. Vartotojui laikant įpakavimą priešais PR „kioską“ aktyvuojasi animaciją.  Nors tai reklaminė gudrybė, ji veiksminga ir nėra kokių nors ypatingų kliūčių ją panaudoti. Viskas ko reikia, norint pamatyti PR animacijas yra prekybos vietoje: 2D kodas/žymė (ant prekės įpakavimo) ir „kioskas“ su integruotu kompiuteriu, web-kamera bei programine įranga. Kaip tėvai pajėgs pasipriešinti vaiko prašymui nupirkti tą žaislą, kai jis jau bus pamatęs PR animaciją?

Interaktyvi skelbimų lenta: Daugybė prekių ženklų galėtų būti įtraukti į unikalų dalyvavimą skelbimų lentoje. Liverpulio BBC didžiojo ekrano „Ranka iš viršaus“ , kurią sukūrė Chris O‘Shea, yra puikus pavyzdys, kaip naudojant PR technologijas galima įdomiai sąveikauti su minia. Tik pagalvokite, kaip tai galėtų paveikti vartotojus, jeigu tokiu būdu PR technologijos būtų panaudotos didelio judėjimo vietose, tokiose, kaip Niujorko Time Square aikštė.

Renginio marketingas: Renginio marketingas, kaip ir pirkimo tikslo kanalas  yra puiki priemonė sudominti vartotoją jūsų prekės ženklu. Nors dauguma metodų yra tiesiog gudrybės, šis – gerai apgalvotas ir patikimas.
Nissan Cube, kurį matėme Los Andželo automobilių parodoje sukurtas „Total Immersion“ jungia prekės ženklo „įpakavimą“ su PR kiosku. Kitas puikus pavyzdys Minneapolyje Xcel Energy stadionas, ten naudojamas veido sekimo metodas, kurio dėka gerbėjai gali pamatyti save su vartininko kauke.

Interaktyvus „vitrinos“ ekranas: vitriną, įrengtą PR technologijomis, galima panaudoti daugybe būdų vartotojų pritraukimui į savo parduotuvę.
Hugo Boss Londono parduotuvės langas, sukurtas Simon‘o & John‘o, demonstruoja keletą įdomių vartotojų sąveikavimo su ekranu būdų. Patinka drabužis vitrinoje? Kodėl nepažiūrėjus kaip jis atrodo ant Jūsų ten ir tuo metu. Tokia technika yra tiesiog čia, šalia.

Sniff‘as – tai kitas inovatyvus PR pritaikymo būdas. Tai animuotas šou sukurtas Jim George, kuris stebi ir seka paskui žmones, kai jie eina šalia parduotuvės lango.

Likusieji: tiksliai nežinau, kas šios idėjos autorius, bet „skaitmeninę žiūronų vietą“ sukūrė Mindspace Solutions. Tai perversmas turizmo pramonėje ir viešose vietoje, tokiose kaip muziejai. Šis įrenginys  naudodamas PR technologijas suteikia galimybę pažiūrėti į įprastas muziejaus skulptūras ir ekspozicijas visiškai kitu kampu.

Tikiuosi, kad aukščiau paminėti pavyzdžiai pademonstravo, kodėl aplink PR kyla toks susijaudinimas ir kokią didelę įtaką jis daro marketingo ir reklamos kanalams.

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų