„Brooks Brothers“ Reklaminei Kampanijai Panaudojo QR Kodus

2011/05/02 | Patalpino: Andrius | Kategorijos: 2D Kodai, Internetas, Leidyba, Mažmeninė prekyba, Mobilieji, Pardavimai ir Marketingas

„Brooks Brothers“ savo rudens kolekcijos spausdintinei reklamai naudojo QR kodus, kurie leidžia vartotojams iš karto įsigyti prekes, matomas „Esquire“ žurnale. Kompanija bendradarbiauja su „ScanLife“, kuri patalpino žymenis spausdintinėje reklamoje. Jie buvo išspausdinti „Esquire“ spalio mėnesio numeryje.

„Brooks Brothers“ reklaminė kampanija yra nuostabus pavyzdys, rodantis, kaip galima išnaudoti visuomenės informavimo priemonę, tokią, kaip spauda, kurią skaitantys vartotojai yra labiausiai įsitraukę, ir ją iš karto susieti su skaitmenine prekyba ar turiniu“, teigia David Javitch, Scanbuy marketingo viceprezidentas.

Kaip jis sako: „Esquire“ nuo pat pradžių tikėjo šia technologija ir bendradarbiavo su rekalmos atlikėjais, kad šie suteiktų daugiau vertingos patirties savo skaitytojams“.

„Brooks Brothers“ siuva verslo bei kasdieninius drabužius vyrams bei moterims.

„Scanbuy“ sukūrė „ScanLife“, barkodo skaitytuvą, kuris palaiko 1D ir 2D barkodus, į kuriuos įeina QR, Datamatrix, EZcode, UPC, EAN ir ISBN.

„Esquire“ žurnale naudojami aštuoni reklaminiai skelbimai su penkiais QR žymenimis.

Kai vartotojai pamato jiems patinkančią prekę, jiems klaviatūra bereikia suvesti trumpą kodą 43588, arba nueiti į http://www.getscanlife.com, kad galėtų parsisiųsti taikomąją programą.

Čia matote pavyzdį:

Čia matote nukreipimo puslapio pavyzdį:

Pavyzdžiui, pirmojoje reklamoje vyriškis dėvi ilgą paltą, tamsiai mėlyną dryžuotą kostiumą, plonus dryžuotus medvilninius marškinius, kaklaraištį, odinį diržą bei odinį portfelį.

Kai vartotojas nuskaito barkodą, jis yra perkeliamas į nukreipiamą puslapį, kuriame yra būtent šios prekės.

Jei vartotojas paspaudžia ant ilgo palto, kuris kainuoja $798, jis yra perkeliamas į kitą puslapį, kuriame gali įsigyti šį produktą.

Čia matote ilgą palto pirkimo puslapį:

„Mobilūs barkodai leidžia kur kas efektyviau valdyti prekių srautus parduotuvėje, nepaisant to, ar jie yra lentynoje, pakuotėje ar pardavimo vietoje“, teigia Laura Marriot, „NeoMedia Technologies Inc.“ marketingo vadovė.

Ji priduria: „Vartotojams suteikiama galimybė išbandyti prekės ženklą bei tapti interaktyvaus bendravimo dalimi, kas leidžia vartotojams pasijusti vertinamais, individualiais klientais“. Paprasčiausiai nuskaičius barkodą, pateikiama informacija apie patį produktą, jo prieinamumą, mitybos elementus, reklamą, išsilavinimą bei prekės pakaitalus, ir visa ši informacija glūdi pačiame barkode.

Taip pat mobilūs barkodai gali būti naudojami sukuriant greitą prieigą prie klientų aptarnavimo centro, suteikiant klientams tobulesnį priėjimą kai tik jo prireikia.

Rudens kolekcija išsiskiria tuo, kad reklamuojamų rūbų gamyboje yra naudojami Merino vilnos pluoštai.

Ir iš viso yra 36 prekės, kurios yra susietos su barkodu, kurį paspaudus būtų galima įsigyti ir pačią prekę.

„Brooks Brothers“ kainos svyruoja nuo $15 už kostiumo kišenėje dedamą servetėlę, iki $998 už languotą vilnonį Fitžeraldo kostiumą.

„Naudojant mobilius barkodus reklaminiuose skelbimuose ir (ar) prekės pakavime, galima suteikti kur kas daugiau informacijos apie prekės ženklą, nei naudojant paprastą kodą, taip pat galima sutaupyti pakuotės plotą, jei būtų norima visą informaciją surašyti ant prekės įpakavimo“, sako ponia Marriot.

Pasak jos, 2D kodai sukuria galimybę pasiekti beribį informacijos ar pareiškimų kiekį, kurį galima atnaujinti nedarant jokio įtakos marketingo komunikacijai, o tai leistų sumažinti išlaidas.

Čia matote spausdintinės reklamos bei prekių pirkimo puslapių pavyzdžius:

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų