Kaip Padidinti Pardavimų Apimtis Neįrenginėjant Naujų Parduotuvių?

2011/06/29 | Patalpino: Andrius | Kategorijos: 2D Kodai, Internetas, Mobilieji, Papildyta Realybė, Pardavimai ir Marketingas, Stendai

Sparčiai augant bei besiplečiant QR kodo panaudojimo galimybėms „Tesco Home plus“ ieškodama sprendimo, kaip padidinti pardavimų apimtis nedidinant parduotuvių skaičiaus, Korėjos rinkai pristatė virtualią maisto produktų parduotuvę, įrengtą Seulo metro stotyje. Dideliais žmonių srautais pasižyminčioje erdvėje buvo įrengti stendai imituojantys parduotuvių lentynas su prekėmis.

Kiekviena prekė pažymėta individualiu QR kodu, kurį nuskaitant išmaniuoju telefonu vartotojai gali įsigyti ją internetu. Visos įsigytos prekės pristatomos tiesiai į namus dar tą pačią dieną, taip nešvaistant kliento brangaus laiko. Įgyvendinus šią novatorišką įdėją per keletą mėnesių „Tesco Home plus“ internetiniai pardavimai išaugo 130%, o registruotų vartotojų padaugėjo 76%. Įmonė tapo pirmaujančia elektronine parduotuve internetinėje Korėjos rinkoje.

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų