„T-Mobile“: Piktieji Paukštukai Bei Sproginėjančios Kiaulės Laisvėje

2011/07/01 | Patalpino: Andrius | Kategorijos: Apps/Programos, Mobilieji, Papildyta Realybė, Stendai, Video, Viralinis marketingas, Visuomenė, Žaidimai

T-Mobile - Angry Birds reklaminis eksperimentas Telekomunikacijų bendrovė „T-Mobile“,, jau kuris laikas pasižyminti išskirtine interaktyvia reklama bei jos įgyvendinimu viešose erdvėse, šį kartą vartotojams pristatė visame pasaulyje spėjusio išpopuliarėti mobiliojo žaidimo „Angry Birds“ gyvą versiją. Susipažinti su šiuo „Rovio Mobile“ bendrovės sukurtu žaidimu bei išbandyti jo natūralaus dydžio įgyvendinimą atsitiktiniai praeiviai turėjo galimybę vienoje Barselonos aikštėje.

Visos žaidimo detalės, pradedant nuo iššaunamų paukščių, sproginėjančių kiaulių bei baigiant garso ir vaizdo efektais buvo perkeltos į realybę. Kiekvienas susidomėjęs galėjo prieiti prie specialiai įrengto stendo bei pasinaudojęs išmaniuoju telefonu išbandyti savo sėkmę. Tuo tarpu nusamdyti muzikantai gyvai grojo „Angry Birds“ teminę melodiją. Akcijos pabaigoje dalyviams buvo išdalinta šimtas pliušinių piktųjų paukštukų.

Šios idėjos įgyvendinimas per tris savaites sulaukė daugiau nei 6 mln. „YouTube“ peržiūrų. Tad „T-Mobile“ dar kartą sėkmingai pavyko reklaminę kampaniją paversti realiu žmonių gyvenimo įvykiu, paliekančiu malonius prisiminimus bei priverčiančiu jais pasidalinti su draugais.

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų