Vienas Iš Geriausių Spaudos Panaudojimo Būdų „Kanų Liūtai“ Festivalyje

Scirocco Cup Campaign won Bronze Media Lions “Best Use of Print” « Total Immersion's Augmented Reality Blog

Prieš savaitę įvykusiame viename iš prestižiškiausių pasaulyje tarptautinio kūrybiškumo festyvalyje „Kanų Liūtai” buvo apdovanoti kūrybiškiausi pastarųjų metų darbai. Trylikoje kategorijų įteikti „Liūto“ trofėjai,  „Grand Prix“ apdovanojimai bei specialios nominacijos. Pelnyto dėmesio bei įvertinimo susilaukė „Volkswagen“ koncerno vadovaujama papildytos realybės „Scirocco Cup“ reklaminė kampanija. Jai buvo įteiktas bronzinis „Liūto“ trofėjus žiniasklaidos planavimo srityje.

Prie šio visuotinai pripažinto laimėjimo prikišo nagus „Total Immersion“ įmonė, užsiimanti papildytos realybės programinės įrangos kūrimu, bei kūrybinis partneris „Axis3D“. Idėja automobilių entuziastams leisti sudalyvauti virtualiame „Scirocco Cup“ turnyre virto realybe išleidus į rinką popierinę lenktyninio vairo imitaciją kartu su vienu populiariausių Kinijos žurnalų apie mašinas. Kiekvienas, paėmęs į rankas vairą bei turintis priešais save kompiuterį su web kamera ir internetu, turėjo galimybę išbandyti savo jėgas septyniose virtualiose lenktynių trasose, kurių realūs atitikmenys išsidėstę visoje šalyje.

Kūrybiškai įgyvendinta papildytos realybės „Scirocco Cup“ reklaminė kampanija sulaukė beveik 1 mln. internetinio puslapio peržiūrų su daugiau nei 200 tūkst. unikalių lankytojų. Didelį susidomėjimą sukėlusį lenktynių žaidimą panoro išbandyti virš 52 tūkst. užsiregistravusių vartotojų, iš kurių 7% užpildė anketas bandomiesiems važiavimams Scirocco automobiliu. Tai tapo vienu iš pagrindinių veiksnių lėmusių tai, jog pastarieji metai tapo vieni geriausių Scirocco pardavimuose.

Kategorijos

Kategorijų debesis

Prenumeruok žinias

Gauk išskirtines Papildytos realybės naujienas el. paštu.

Bendraukime

Prisijunk prie mūsų